Дискусія, в тому числі в кулуарах Всесвітнього конгресу торгових палат, з цього приводу почалася після виступу Голови Всесвітньої федерації торгових палат пана Хамада Вуаміма.
Для торгових посередників: дистриб’юторів, дилерів, інших учасників це несе не тільки відповідні нові можливості, але й загрозу комерційним інтересам, оскільки за рахунок цієї тенденції виробник напряму наближається до кінцевого споживача в інформаційному середовищі та з точки зору проведення комерційних транзакцій за меншою кількістю посередників.
Фактично формується нова філософія зовнішньої торгівлі, де на перший план виходять заходи щодо інформаційної присутності в колі споживачів, підвищення конкурентоспроможності в новому форматі відносин, довіри до технології е-комерції, що застосовується компанією, перегляду відносин з державними органами, особливо у напряму «Уряд у смартфоні».
Об’єднуючим фактором для елементів такої філософії безумовно є нова торгівельна концепція компанії.